Als je je smartphone kwijt bent of vermoedt dat hij gestolen is, is het belangrijk om je eSIM zo snel mogelijk te blokkeren.
Wat te doen:
Eerst en vooral... Blokkeer je eSIM op MyTADAAM > Abonnement > Mobiel > Alle diensten blokkeren.
Goed om te weten: We kunnen ook je telefoon blokkeren met behulp van het IMEI-nummer (een 15-cijferig serienummer), dat je kunt vinden op de verpakking van je smartphone of op het toestel zelf. Neem hiervoor contact met ons op.
Vervolgens...
Heb je je smartphone gevonden? Geweldig nieuws! Je kunt je eSIM zelf deblokkeren via MyTADAAM > Abonnement > Mobiel, of contacteer ons.
Heb je je verloren of gestolen telefoon vervangen? Vraag een nieuwe eSIM aan via MyTADAAM > Abonnement > Mobiel.
! Belangrijk: Het blokkeren van je eSIM annuleert je mobiele contract niet, dus je maandelijkse abonnement blijft actief.
Als iemand anders je telefoon gebruikt voordat je de kaart blokkeert, kunnen we dit helaas niet voorkomen. Daarom is het cruciaal om je eSIM zo snel mogelijk te blokkeren nadat je het verlies hebt opgemerkt.