Geen beeld of een haperend beeld?

Heb je juist je TADAAM TV Box ontvangen en krijg je deze niet aan de praat? Heb je je TV Box al een tijdje en kan je plots geen tv meer kijken? Volg dan deze stappen:

1) Kijk eerst na of je account nog actief is. Het kan zijn dat er iets is misgelopen met je betaling en je account daardoor gepauzeerd is. Je kan dit nakijken via My TADAAM.

2) Kijk na of de TADAAM app en/of de TV Box up to date zijn. Voor de app kan je dit nakijken in de Google Play Store. Controleer of de TADAAM TV Box up-to-date is via de TV Box instellingen > apparaatvoorkeuren > over > systeemupdate.

3) Controleer of je TV Box of TV toestel verbonden is met het internet. Gebruik eventueel een UTP-kabel voor een stabielere verbinding.

4) Controleer je internetverbinding.

Heb je alles nagekeken en lukt het nog steeds niet? Of krijg je de TV Box helemaal niet meer aan de praat? Contacteer dan ons support team, zij kijken het graag voor je na.

 

Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen