Heb je juist je TADAAM modem ontvangen en krijg je deze niet aan de praat? Heb je je modem al een tijdje en zie je nu plots een rood lichtje? Volg dan deze stappen:
1) Kijk eerst na of je account nog actief is. Het kan zijn dat er iets is misgelopen met je betaling en je account daardoor gepauzeerd is. Je kan dit nakijken via My TADAAM.
2) Controleer of de simkaart goed in de modem zit. Het kan namelijk zijn dat deze niet goed ingestoken is. Haal de simkaart er even uit. De schuine hoek van de simkaart moet eerst in de modem, en je moet de simkaart diep genoeg duwen tot je een kleine klik hoort.
3) Reset je modem. Dit doe je door met een dun voorwerp in het gaatje onderaan de modem te prikken gedurende 10 seconden.
4) Controleer of de modem die gelinkt is aan je account overeenkomt met de modem die je in handen hebt. Je kan dit nakijken via My TADAAM. Kijk hier even na of het serienummer overeenkomt met het nummer dat je terugvindt op de onderkant van je modem.
5) Gebruik de TPS app om de ideale plek voor je modem te vinden.
Alle stappen overlopen en nog steeds een rood lichtje? Contacteer dan zeker onze support, zij kijken dit met plezier voor je na.